vi är inte längre där

jag har ett nytt jobb sen juni i år
jag flyttade in i en ny lägenhet i oktober i år
jag blir äntligen av med min gamla lägenhet i november i år (5 days to go)
 
jag trivs oftast jätte mycket bättre på detta jobbet än på de gamla.
de flesta kollegor får mig inte att vilja vända och gå hem när jag kliver innanför dörren utan verkar uppskatta mig, iallafall en smula. eller så fejkar dom väldigt bra. vilket också kan va fallet, vore inte konstigt.
 
jag verkar dock snurra in mig i fel människor än, eller verkar gilla fel för mig. eller bara fel enligt alla andra.
jag kan inte sluta upp med min ovana och har dessutom skapat mig en ny.
 
jag ska skaffa mig tusen (s)katter när jag får lite mer lön och alltid va hemma sen. vem behöver göra annat, bortsett från jobb? jag har snart inget kvar ändå.
 
jag är bortskämd med vad jag har och är inte dum eller otacksam. bara missplacerad. for life.
 
 
weekdayz | |
Upp