for longer OCH forever.

efter några trubbel och besvär blev det vi.
 
på riktigt. mackan och jag. MIN macka!?. överdrivet och äckligt nöjd och dödskär.
trubblet bestod väl mest av mig men jag är och kommer alltid vara SÅ obehagligt tacksam att människan valde att tänka om och fundera(?).
jag vill liksom inte existera i en värld utan honom. han ÄR det bästa jag vet, ihop med mina syskonbejbisar, precis som tidigare. fast ännu mer nu.
jag älskar min lilla macka så mycket att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. det är nästan tragiskt, tom än snarare.
 
har aldrig träffat någon så fin och omvälvande person som min.. wait for it.. pojkvän OCH sambo?!. dör lite inombords. av lycka och lycklighet.
 
lever för min syskonbejbisar & min världens bästa macka. no joke. 
vore inget och och nollställt värdelös utan deras närvaro i mitt liv.
 
plötsligt händer det?
vill jag åtminstoe tro these days.
 
 
times like these | |
Upp